Hole in the sky,

                Lasa'ma sa dorm caci sufletul meu s'ambatat de dragoste. Lasa'ma sa ma odihnesc fiindca s'a saturat spiritul meu de zile si de nopti. Aprinde lumanari imprejurul meu, scutura frunzele trandafirului si narcisului pe capul meu. 
                Varsa parfumuri pe picioarele mele, apoi uita'te si citeste ce scrie mana rece a mortii pe fruntea mea. Lasa'ma cufundat in bratele somnului, fiindca s'au plictisit pleoapele mele de'aceasta trezire. Canta si lasa sunetul strunelor argintii sa se legene in auzul meu. 
               Impleteste din fredonarea unui fluer dulce incredere in inima mea grabita spre nemiscare. Bucura'te cu cantece. Din sensurile lor magice sa'mi intinzi un asternut pentru sentimentele mele. 
               Priveste raza sperantei in ochii mei. Sterge'ti lacrimile si ridica'ti capul precum florile coroanelor la apropierea zorilor. Priveste mireasa neagra stand ca o coloana de lumina intre patul meu si haos.

No comments:

Post a Comment