Viitorul meu iubit...



Viitorul meu iubit
Nu te pierde pe carare
Ca de mult eu te-am pandit
Si sunt atat de nerabdatoare.

Un fir din vis sa-ti fur tiptil
Ca un fior sub coasta
Un zambet de copil fragil
Ce vede pentru prima oara, mare-albastra.

Viitorul meu iubit
De-as putea in vorbe goale
Sa-ti dau sufletul meu mic
Sa-ti cante vesel, cu vioare.

Un mic fragment de bucurie
Sau poate o balada doar
Sa-ti umple trupul doar de fericire
Pentru un moment macar.

Viitorul meu iubit
Sa te prapazi din ori-si-care
Motiv mai aspru sau deosebit
Eu am sa rup durerea mare
-pan' la nimic.

2 comments:

  1. pareai minunata privirii iscoditoare, minunata imi pareai mie, ca nestiutor, gustarea ta a adus moartea celui ce'a gustat, amaraciunea mancarii otravite fierbe inca pe buzele mele, inauntrul meu se sfasie din pricina otravii care lucreaza in el, tulburarea, nedumerirea, intunecarea, necredinta cuprind sufletul meu, istovit si ravasit de pacat, ma uit in urma mea, catre imparatia ta,

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost candva un gand, o seara, un cantec repede uitat
      A fost si-o primavara rara, si-un zambet in minte pastrat
      A fost si-o mica fantezie, o lume ce-o cream doar eu
      Si-aceasta scumpa imparatie, cladita a fost, din tu si eu..

      A mea s-a scufundat in ceruri si-n rime spuse undeva
      A ta, a zburat cu zmeii, din povestea-acelui candva
      Traim si spunem c-am visat, sperante si adevarat
      Si respirand am realizat ca tot ce-a fost, iar a plecat..

      -cladind un nou etaj curat…

      Delete