Interzis

         
          Vreau sa te simt pe pielea mea. Vreau sa iti simt formele, caldura, fermitatea si pasiunea cu care te misti peste mine, sub mine, in mine. Am nevoie de focul pe care il rasufli prin nari si printre dintii albi cand te lasi prins de miscarile din solduri pe care le accentuezi cu fiecare secunda din ce in ce mai tare si mai puternic, uitandu-te catre apogeul bucuriei noastre. 
          Privindu-ti chipul in timp ce tu parca te uiti prin mine, la perna, pentru a nu-ti iesi din ritm si la inima mea, in acelasi timp, simt mereu dorinta nebuna de a ma catara pe culmile fericirii tale si in acelasi timp de a nu te mai lasa sa pleci niciodata, pentru ca ma simt atat de plina de extaz si implinita. 
          Transpiratia ce curge pe patul imbibat in mirosul nostru, pielea ta moale, spatele atat de bine sculptat, bataile inimii si miscarile tale bruste imi lipsesc mai mult decat indraznesc sa spun. 
          Undeva, in multitudinea de miscari si zgomote si umbre si iubire ardenta, mereu ma pierd pe mine si ma regasesc in acelasi timp, caci tu ma completezi si ma ajuti sa imi gasesc pacea si linistea de care am nevoie, chiar si in acea zarva de placere. 

1 comment:

  1. 'I want to sleep the dream of the apples,
    to withdraw from the tumult of cemetries.
    I want to sleep the dream of that child
    who wanted to cut his heart on the high seas.

    I don't want to hear again that the dead do not lose their blood,
    that the putrid mouth goes on asking for water.
    I don't want to learn of the tortures of the grass,
    nor of the moon with a serpent's mouth
    that labors before dawn.'

    ReplyDelete