Aere Perennius,

                        Simteam ca traiesc intens, cu pasiune, aveam sentimentul ca viata mea amoroasa se armonizeaza langa al meu iubit. Ne iubisem ceva timp in valtoarea evenimentelor iar daca destinul ne punea brusc obstacole in calea noastra, o facea pentru a ne da ocazia sa luptam impreuna si sa iesim cu bine din aceasta incredibila incercare. Acest gand ma facea s'accept noul nostrul mod de existenta si sa'mi definesc comportamentul : orice s'ar intampla, va trebui sa'l sustin si sa'l ajut din toate puterile mele pe'acest baiat a carui iubire imi era atat de pretioasa. 
                 De multe ori nu mi'am mai putut retine lacrimile fierbinti. Imi spunea ca sunt frumoase, caci imi izvorau direct din inima. Ochii lui limpezi se scaldau in ai mei, iar buzele sale sopteau cuvinte de dragoste pe care le'am asteptat de'atata amar de vreme. Am o inima sensibila, tulburata de nenumaratele goluri dintre noi, acoperita de'un pic de teama.
                 Ador cand imi atinge mainile - cu blandete contururile obrazului iubit mi'l saruta si alinta. 

2 comments:

  1. Owning her weakness, her evil behaviour, and leaving, with meekness, her sins to her Saviour !

    ReplyDelete
  2. Toate acestea plus alte lucruri care nu le mai zici,

    ReplyDelete