Nu se stinge..

Stiu ca vrei s-asteptam cuminti la colt de strada
uitati de ani, de doruri si de vreme
sa cumparam dorinte fara nume
si sa ne plangem roua din priviri ca alta-data.

Sa numaram statuile din stele
sa nastem rasaritul si apusuri impreuna
si anotimpuri goale sa ne spuna
ca iubirea noastra-i mai presus de ele.

-

Prin asternutul mirosind a noapte
pictez dimineti oarbe, fara tine
dar amintirea dulce iara vine
si parca ma acoperi intr-un cearceaf de soapte.

E greu si este si mai bine
si clipe dulci au fost si-or sa mai fie
caci iubirea din noi creste, scade, plange
danseaza, striga, cugeta dar nu se stinge.

10 comments:

  1. Detii talentul si farmecul pentru a cuceri orice baiat, a'l tine prizonier in tine, iubitul ce odata'l vei avea, va fi mai mandru decat mine.

    ReplyDelete
  2. Iti multumesc mult de tot...

    ReplyDelete
  3. Tu doar ai grija sa'l vrajesti pe cel ce te merita,

    ReplyDelete
  4. Dar oare, nu l-am vrajit deja?

    ReplyDelete
  5. De este asa cum imi dai de'nteles, atunci imi doresc sa fiti fericiti mereu, depasind sageata timpului,

    ReplyDelete
  6. L-am vrajit atat de bine incat nici nu-l mai recunosc..

    ReplyDelete
  7. Tua culpa Symyx, tua culpa

    ReplyDelete
  8. Hm..ma bucur atunci.

    ReplyDelete
  9. Prin procesul de metamorfoza, se trece de la etapa de infant la cea de adult, unde unele caracteristici si trasaturi se pierd, insa unele ... se'accentueaza, daca ma'ntelegi. Felicitari pentru poza, caci am omis acest fapt.

    ReplyDelete
  10. Perfect de acord cu tine. Si multumesc frumos pentru compliment.

    ReplyDelete