Imprimeu..

Inchid ochii si te invelesc in cearceafurile moi si catifelate, ale mintii mele. Te invelesc si te strang extrem de tare cu ele, pentru ca vreau ca iubirea mea sa se imprime pe pielea ta.

Vreau ca iubirea mea sa-ti ramana desenata, pe un colt al buzei tale de jos, pentru ca acolo este mai dulce si se va lipi mai usor.

Vreau ca iubirea mea sa-ti ramana tablou, sub pectoralul stang, agatat de-un cuisor; mic fior trimis de mine, prin sina spinarii tale. Tablou ce-l vei privi mereu ca fiind parte din sufletul tau, simbol al sinceritatii, iubirii si daruirii mele.

Vreau ca iubirea mea sa-ti devina tatuaj, sentiment permanent inchegat in tesutul inimii tale, sa simti forma sarutarilor mele, inghetate de vreme.

Dau drumul cearceafurilor albite de timp, si te cuprind cu glasul meu, adormit...te iubesc, iubire.

No comments:

Post a Comment