Come Back..

Te rog, nu pleca, mai stai un ceas,
mai danseaza cu mine un vals,
sau poate un tango, caci inima-mi-aprinsa,
plina de speranta, de placeri si de dorinta.
Te rog, vino mai aproape,
danseaza-mi cu ale tale degete, pe pleoape inlacrimate,
caci iar am plans, de dor si de-amintire,
la ziua de ieri, aceea care nu mai vine.
Te rog, apropie-te mai mult si fura-mi un sarut,
unul tandru si-arzator,
plin de licoare de amor
si de speranta si viitor mai bun,
alaturi de tine, tu, suflet pur.
Haide...Te rog, sufoca-ma cu a ta piele fina,
lasa-ma sa respir prin a ta fiinta,
lasa-ma pierduta-n ochii tai, de-un verde fierbinte
si sa uit sa mai vorbesc folosind cuvinte.
Te rog, invata-ma cu-o singura privire,
sa-ti aduc si fericire si iubire,
sa-ti aduc si raza de lumina si de luna plina,
asa cum faci tu, fara sa vrei,
cand rosesc privind in ochii tai.
Invata-ma sa-ti scriu prin vise cu petala parfumata
plina de zambet, colorata,
ca atunci cand dormi, sa-ti mangai inimioara
cu glasul meu timid si cu petala.
Te rog, sper ca nu iti cer prea mult,
iti cer doar iubirea, inimioara si al tau trup,
iti cer doar tot ce ai, nimic mai mult,
si nu doar pentru o seara, ci pentru o eternitate si o zi si chiar mai mult de-atat.
Ti iubesc, ieri, azi, maini...mereu.

No comments:

Post a Comment