De-ar fi sa fie adevarat..

De-ar fi sa pleci si niciodata sa revii
As plange ani, cu stele mii si mii.
Stelele fiind iubirea infinita
Promisa, la un inceput de poveste adormita.

De-ar fi sa pleci si niciodata sa te-ntorci
Mi-ar creste sub aripi, rani adanci
Si-ar cadea, zguduindu-mi visele
Ce-ar zgaria sangele, colorandu-mi buzele.

De-ar fi sa pleci si niciodata sa revii
Mi-as vinde sperantele la copii
Si ochii plini de amintiri i-as zgaria
Caci stiu ca ti-as vedea incontinuu, privirea.

De-ar fi sa pleci si niciodata sa te-ntorci
Pielea mi s-ar transforma in scoici
Si tot ce-as face-ar fi sa te astept
Fara nici macar un singur regret.

De-ar fi sa pleci si niciodata sa revii
As plange ani, cu stele mii si mii
Si m-as scurge-n timp, ca boabele de nisip
Cu gandul c-ai sa-mi mai fii odata iubit.

7 comments:

  1. Frumos structurata, frumoasa simetrie, frumoasa poza desi se simte prezenta unui surplus de poze facute la rasarit/apus dar nu'i domeniul meu si nici blog'ul. In general felicitari insa singura strofa sau vers ce'am simtit ca este pana'ntr'un anumit grad lipsita de rima, este a doua/al doilea, parca lipseste prezenta unei anumite muzicalitati cand o citesti cu voce tare. Oricum, nu te'opri.

    ReplyDelete
  2. Multumesc pentru complimente si opinii. Si da, este adevarat, doar ca nu am putut gasi o poza mai potrivita decat asta. Multumesc frumos pentru comentariu.

    ReplyDelete
  3. Sunt sigur ca poti gasi un substitut, avand in vedere ca este facuta, aparent, din miscare poza. Si lucru ce'am omis : se scrie "incontinuu", cand te referi la mereu, asta fiind in cazul tau. "In continuu" se refera la un proces in crestere, dar nu neaparat vesnic.
    Cu multa placere,

    ReplyDelete
  4. Ma voi uita acum, sa vad daca ma va satisface alta poza si daca este sa fie, o voi schimba, daca nu, va ramane asta. Si multumesc frumos, nu am realizat.

    ReplyDelete
  5. Apropo nu stiu de ce's tot atat de amabil cu tine, nu'i ca si cum ai merita, sau ca si cum ai merita cu'adevarat asta, dar totusi,

    ReplyDelete
  6. Si, sincer, cred ca prefer cealalta poza, macar aia nu m'adormea.

    ReplyDelete