Rau fara rau


       Mai infect de-atat nu se poate! Eu plangandu-ma de toate iar tu suferind pe urma mea. Nu mai pot! Nu mai inteleg nimic! Este o lupta constanta care nu pare sa aduca decat rau. Totul pare atat de defect si de greu de pus in functiune. Totul se misca incet inainte, dar cate o data da cu spatele. Am obosit sa mai plang si ai obosit sa mai plangi.

       Amandoi dorim atat de mult sa fim impreuna, si totusi parca suntem din ce in ce mai departe. Esti totul pentru mine si de te-as pierde, nici luna si nici stelele n-ar mai straluci in ochii mei. Soarele si-ar arunca razele de soare in mine, in loc sa-mi mangaie parul. Vantul mi-ar ingheta oasele si sufletul in loc sa-mi aline dorul. Norii s-ar innegri deasupra capului meu si n-as mai scapa de ploi de lacrimi toxice.

       Te vreau atat de tare alaturi, dar simt ca, cu fiecare miscare pe care o fac, cu fiecare cuvant pe care il pronunt, arunc doar namol si venin si rup fiecare fibra din iubirea dintre noi. Oare este atat de fragila incat se va rupe si v-a muri? Sau poate, suntem mai puternici de-atat si vom trece peste orice obstacol?

       Tin sa cred ca o sa mergem mai departe, dansand acelasi tango al suferintei, pana ce vom reusi sa ne strangem, din nou, in brate. Dar vom considera ca a meritat tot efortul atunci? Eu cred ca da, dar tu, ce crezi?

2 comments: