Plansete


       Nu cred ca stie cate nopti la rand m-am culcat mangaiata de lacrimi, sau nu am dorit deloc pentru ca am plans. Habar nu are ca fata mea a imbratisat atat de bine urmele lasate de sarea lacrimilor si ridurile incruntarii. Nu cred ca si-ar putea da seama niciodata de faptul ca iubirea pe care i-o port se scurge pe fata mea in fiecare zi, macar o data pe zi. 
       Fluvii si inundatii pocninduse de pernele umflate ce le formeaza obrajii mei, pe ritmurile aproape neauzite a oftatului si a respiratiei mele ingreunate de plans. Dragostea lichida este mereu absorbita de buzele mele ori pistruii arsi de soare, insa cu fiecare data cu putin mai putin. 
       Poate ca si el a plans si plange iar eu nu stiu nimic despre acele si aceste momente, insa simt ca ultimele trei anotimpuri au fost incarcate de furtuni si ploi torentiale ce si-au desfasurat spectacolele luminoase si furioase pe pielea mea parca imbatranita. 

1 comment:

  1. Mi-e frica, ca voi pierde pana si lacrimile.

    ReplyDelete