Last Caress



     Dezbracata de tristete te priveam cu sfiala, caci timiditatea in ochi imi ardea si nu-mi dadea voie sa-i intalnesc pe ai tai. Iti doream, pentru a nu stiu cata oara, bratele fierbinti in jurul trupului meu, numarandu-mi spatiile goale dintre porii pielii mele, umplandu-le in acelasi timp cu parfumul pielii tale. 
     Buzele mele strigau saruturile tale pasionale iar ochii isi cautau nebunia aflata in ai tai. Trupul imi tremura de nerabdare iar inima batea fara incetare.
     Trupul tau imi era drumul ce-l puteam parcurge doar cu tine, catre un loc in care ma simteam in siguranta. Imi daruiai protectie doar cu caldura ta, in timp ce privirea ta ma scapa de hainele pielii mele. Stransoarea bratelor tale imi sufoca porii cu parfumul tau de somnoros indragostit, in timp ce inima mea se contopea cu a ta. Deveneam Unul.
     Iti adoram picaturile de transpiratie, caci gadilau chiar si locurile mai greu de gadilat, precum obrajii mei. Ii aprindeai, de sub ochi pana la conturul buzei superioare, cu fiecare atingere ce mi-o ofereau degetele tale fine. 
     Stiai sa-mi vorbesti doar clipind, si sa-mi canti doar cu zambetele cele mai dulci pana cand flacara iubirii noastre ne dadea voie sa respiram.

1 comment:

  1. Te iubesc mai mult decat iti poti imagina!

    ReplyDelete